Παρασκευή 20 Αυγούστου 2010

Δελτίο Τύπου

Με την παρoύσα  ανακοίνωσή μου θέλω δημόσια να δηλώσω ότι αποδέχθηκα την τιμιτική πρόταση του υποψηφίου Δημάρχου Θανάση Καλαβρή για την συμμετοχή μου στο συνδυασμό που θα διεκδικήσει στις ερχόμενες Δημοτικές Εκλογές το Δήμο Διρφύων-Μεσσαπίων.
Η επιλογή μου να είμαι υποψήφια με το ανωτέρω συνδυασμό είναι αποτέλεσμα της πίστης μου ότι πρόκειται για ένα πραγματικό ανεξάρτητο συνδυασμό χωρίς κομματικές εξαρτήσεις, με άξια στελέχη απ' όλους τους πολιτικούς χώρους, υπό την άξια ηγεσία τουΘανάση Καλαβρή που έχει ήδη μια δοκιμασμένη και αποδοτική πορεία στην Τοπική Αυτοδιοίκηση.
Στη συνεχή προσπάθεια για μια καλύτερη πορεία στον τόπο μας και στις νέες συνθήκες που επιβάλλει ο Καλλικράτης δηλώνω και γω παρούσα και έτοιμη να παλαίψω μ'όλες μου τις δυνάμεις για την πρόοδο και προκοπή του νέου μας Δήμου.
Σταυρούλα (Βούλα) Γραμματικόγιαννη
Δημοτική Σύμβουλος
ΔΗΜΟΥ ΜΕΣΣΑΠΙΩΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια: