Τετάρτη 7 Ιουλίου 2010

Ραπτάκης: Επίθεση σε "Γαία και Ταναΐς "

Σε επίθεση εναντίον των οικολογικών συλλόγων της περιοχής μας πέρασε ο Δ.Σ. και πρώην Αντιδήμαρχος κ. Ραπτάκης μετά και το τελευταίο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε ο Σύλλογος Ταναΐς και είδε χθες το φως της δημοσιότητας.
Ο κ. Ραπτάκης σε επαφή μαζί μας δήλωσε:
"Τον τελευταίο καιρό δέχομαι μια πρωτοφανή επίθεση, θα έλεγα συκοφαντική, μιας και γίνονται προσωπικοί χαρακτηρισμοί από τις ανακοινώσεις αυτών των συλλόγων, σ' ότι αφορά τις τοποθετήσεις μου πάνω στο μεγάλο θέμα-πρόβλημα του νερού που απασχολεί τον Δήμο μας.
Απομονώνονται φράσεις μου απ' την συμμετοχή μου στο Δ.Σ. και προβάλλονται δημοσίως με μορφή προπαγάνδας, και γίνομαι συγκεκριμένος. Στην συγκέντρωση που έκανε ο Περιβαλλοντικός Σύλλογος "Γαία" στις 23/6/2010 στην Κεντρική Πλατεία των Ψαχνών προβάλλονταν σε προτζέκτορα δηλώσεις μου από συνεδρίαση του Δ.Σ. όπου εγώ και άλλος συνάδελφός μου Δ.Σ. παρουσιαζόμασταν να ζητάμε μηνύσεις και αγωγές εναντίον όσων προβάλλουν το θέμα-πρόβλημα του νερού. Η αλήθεια είναι ότι αυτό συνέβη αλλά όχι όπως προβλήθηκε. Εγώ έκανα μια ολόκληρη εισήγηση για το θέμα, μίλησα και είπα ότι αν αποδειχτεί ότι όλα αυτά λέγονται άδικα τότε και μόνο τότε θα πρέπει να γίνουν προσωπικές αγωγές.

Όλα αυτά όμως προβλήθηκαν με Γκαιμπελική προπαγάνδα πρόβαλλαν όλα όσα αυτοί ήθελαν! Παρουσίασαν μια εικόνα ανθρώπων που δεν ενδιαφέρονται και αυτό είναι μεγάλο ψεύδος.
Σε ότι αφορά την ανακοίνωση του συλλόγου "Ταναΐς" και σ' ότι αφορά τα όσα αναφέρονται στο πρόσωπό μου σας λέω ειλικρινά ότι ότι εξεπλάγην από την προσωπική επίθεση που δέχτηκα. Το θεωρώ ύβρη προς το πρόσωπό μου και ιδιοτελή συμπεριφορα΄του γράφοντος για να μην τον χαρακτηρίσω κομπλεξικό και υπερόβουλο.
Εγώ δεν έχω ν' αποδείξω τίποτα είμαι Δ.Σ. 8χρόνια με την ψήφο του λαού και όταν έπρεπε και είπα όσα σκεφτόμουν και αποστάσεις τήρησα από τα πεπραγμένα της τωρινής Δημοτικής Αρχής ανεξαρτητοποιημένος και ακολουθώντας τη φωνή της συνείδησής μου.
Σε ότι αφορά τις οικολογικές μου ευαισθησίες αυτές προκύπτουν και λόγω του επαγγέλματός μου, γιατί εγώ βρέθηκα στην πυροσβεστική όπου υπηρετώ τυχαία αλλά συνειδητά. Καθημερινά δίνω, ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες  μάχη με τις φωτιές που ξεσπούν παντού στην Εύβοια προστατεύοντας τόσο τις περιουσίες όσο και το φυσικό πλούτο. Ίδρυσα το Σύλλογο των Εθελοντών Δασοπυροσβεστών ο οποίος εκτός από τεράστιο έργο σε σχέση με την περιφρούρηση των δασών προβαίνει σε αναδασώσεις, φύτευση κωνοφόρων δένδρων κ.ο.κ.
Εκτός αυτού προσφέρει πραγματική βοήθεια σε ανθρώπους καθημερινά προσφέροντάς τους ποικίλες υπηρεσίες που είναι γνωστές στο κοινωνικό σύνολο.
Εγώ τις οικολογικές μου ανησυχίες τις έχω κάνει τρόπο ζωής και την υπηρετώ στην πρώτη γραμμή, και όχι με ρητορείες, καταγγελίες, και καλώντας τους άλλους να δώσουν λύση "παίζοντας το" λαϊκός εισαγγελέας. Δεν ανακάλυψα την οικολογία στην σύνταξη, ούτε για να πάρω οφίτσια, ούτε για να προβληθώ όπως όλοι αυτοί με κατηγορούν. Απ' την άλλη δεν σας κρύβω ότι είμαι τόσο ενοχλημένος για την συκοφαντία που σκόπιμα γίνεται απέναντί μου που ίσως και μέσα στις αίθουσες των δικαστηρίων εξηγήσεις σε όλους αυτούς που έχουν χριστεί τιμητές σ' όλα τα επίπεδα στον τόπο μας.
Με βλέπετε πως είμαι; Μέσα στη μουντζούρα κατασβήνοντας φωτιά που εκδηλώθηκε στην περιοχή μας. Έχω να δω τα παιδιά μου 2 ημέρες και έχω να κάνω διακοπές κάτι χρόνια λόγο του επαγγέλματός μου!
Αυτά να πείτε σ' όλους αυτούς τους οικολόγους της επιλεκτικής οικολογίας, που πίνοντας τα ούζα τους και χωμένοι στο δημόσιο και τη συνταξάρα τους, κάνουν επιλεκτική οικολογία και ονειρεύονται Δημαρχιλίκια και τοπική εξουσία"...

messapia-news

Δεν υπάρχουν σχόλια: